انواع یو پی اس

Wiki Article

اینکه بتوانیم قیمت واحد و مشخصی را درباره یو پی اس ذخیره برق عنوان کنیم متاسفانه امکان پذیر نمی باشد.

در چنین شرایطی ظرفیت کامل باتری قابل استفاده نیست و جریان دهی کمتر و در نتیجه کارایی باتری کاهش می‌یابد. این درست زمانی است که باید باتری دستگاه تعویض شود.

دلیل عمده افزایش تقاضا در کشور ایران نیاز کسب و کار‌های مختلف به برق مطمئن برای فعالیت مستمر خود می باشد . زیرا شبکه برق شهری به عنوان تامین کننده اصلی برق مناطق مسکونی ، کارخانجات و شرکت ها به حساب آمده و دارای قطعی و نوسان برق در بسیاری از مناطق شهری و روستایی مشاهده می شود بنابراین کاربرد یو پی اس در این مواقع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یوپی اس ها علاوه بر تفاوت‌هایی که گفتیم، مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی نیز دارند که در صفحه هر محصول و جدول مشخصات محصولات ذکر می‌شوند. موقع خرید باید به مشخصاتی مثل وزن و اندازه فیزیکی یو پی اس دقت شود تا مکان مناسبی برای نصب یو پی اس درنظر گرفته شود.

اینگونه منابع تغذیه اضطراری که معمولاً انرژی خود را از باتری تأمین می‌کنند در مکان‌هایی مانند:

آنها به عنوان منبع تغذیه اصلی دستگاه یو‌پی‌اس عمل می‌کنند و در موارد اضطراری به عنوان منبع برق اضطراری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یو پی اس‌های آنلاین بالاترین تکنولوژی، بیشترین توان، بیشترین امکانات و بالاترین قیمت را نسبت به انواع دیگر یوپی اس دارند. یو پی اس آنلاین علاوه بر تامین انرژی الکتریکی موردنیاز تجهیزات و سیستم‌های الکتریکی، از تجهیزات حساس و موتوری کاملا محافظت می‌کند.

تولیدکنندگان یوپی اس از فناوری‌های متفاوتی را برای ساخت آن استفاده می‌کنند که جمعا شامل سه نوع انواع یو پی اس فناوری می‌گردد:

وقتی در یوپی اس باتری بیرونی، باتری با ظرفیت موردنظر موجود نباشد، یک راه حل تکنیکی برای افزایش مدت زمان برق دهی از طریق افزایش تعداد باتری‌ها وجود دارد.

و ضمن تأمین خروجی مطمئن برای سیستم‌های صنعتی همزمان برای شارژ کردن باتری‌های مرتبط با آن و از طریق شارژر حرفه‌ای صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است دستگاه موصوف قابلیت شارژ باتری در حالت خاموش را نیز دارا می‌باشد.

بوق زدن یو پی اس می‌­تواند نشان دهنده عملکرد یو پی اس در حالت باتری (قطع برق شهر) یا نشان دهنده خرابی (آلارم خطای یو پی اس) باشد.

فناوری آفلاین یکی دیگر از فناوری‌های ساخت این دستگاه می‌باشد. در فناوری آفلاین یوپی اس معمولاً تنها در شرایط قطع شدن برق فعال می گردد.

از جمله دلایلی که نیاز به uninterruptible electricity provide را برای سیستم‌های کامپیوتری ضروری می‌سازد می‌توان به فاکتور‌های ذیل اشاره کرد:

دستگاه اکسیژن ساز از اولین تجهیزاتی است که در شرایط حاد به داد بیماران قلبی و ریوی می‌رسد.

Report this wiki page