بلفاروپلاستی تهران

Wiki Article

با جراحی پلک می توان دوباره جوانی و شادابی را به صورت برگرداند.

خطرات اصلاح پلک توسط متخصص کم است. آنها مانند هر عمل دیگری هستند: تورم، کبودی، عفونت یا اختلالات ترمیم زخم در موارد بسیار نادر ممکن است رخ دهد.

بلفاروپلاستی با لیزر: به کمک لیزر، بافت اضافی و پوست آویزان اطراف چشم حذف می‌شود.

بعد از انجام عمل به دستور العملهای پزشک عمل کنید و داروهای تجویزی که سبب کاهش درد میشود را سر وقت مصرف کنید و از خوردن داروهای بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

یک عارضه جانبی مثبت لیفت پلک این است که بیماران معمولاً بعد از عمل بسیار جوان تر و کم تر خسته به نظر می رسند. زیرا پوست اطراف چشم بسیار سفت تر و فرم تر می شود.

در این مقاله لیستی از پزشکان و مراکز جراحی پلک در تهران را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید بهترین آنها را انتخاب نمایید.

این عمل می تواند برای برخی افراد که شرایط زیر را دارند خطرناک باشد.

جراحی هر دو پلک برای افرادی کاربرد دارد که دچار چین و چروک زیادی در بالا و پایین چشم خود هستند تشخیص نوع جراحی به عهده پزشک است و برای برخی افراد باید به صورت هم زمان هم بر روی پلک بالا و هم پلک پایین انجام شود.

درصد موفقیت این جراحی‌ها بالا است و بسته به تکنیک انتخابی و تجربه جراح، می‌تواند به بیش از ۹۰٪ برسد. البته، موفقیت نهایی به عواملی مانند سن بیمار، سابقه پزشکی و دقت پیروی از دستورالعمل‌های پس از جراحی بستگی دارد.

بنابراین توصیه می کنیم در جلسات مشاوره قبل از عمل شرکت کنید و به صورت صمیمانه با پزشک خود صحبت کنید ؛ اینگونه می توانید متوجه شوید تا جراحی که انتخاب کرده اید ، تا چه اندازه به خواسته ها و انتظارات شما اهمیت می دهد.

پاسخ تو تیم پاسخ تو اینجاست تا بهترین پاسخ ها را برای سوالات شما آماده کند ، به ما اطمینان کنید.

در مورد افتادگی پلک (پتوز)، که در دوران کودکی قابل مشاهده است، معمولاً ترکیبی از افزایش بافت چربی و چشم های عمیق است که باعث افتادگی پلک (پتوز) می شوند.

میزان رضایت مراجعه‌کنندگان قبلی پزشک مورد نظر را بررسی کنید.

اگر قصد انجام عمل جراحی ندارید، می‌توانید از روش پلاسما جت استفاده کنید. در این روش، دستگاه پلاسما جت حرارت ایجاد می‌کند، یعنی چربی جراحی پلک قیمت را می‌سوزاند. این کار به صورت نقطه‌ای انجام می‌شود و کلاژن‌سازی را در پوست تحرک می‌دهد.

Report this wiki page