5 Easy Facts About یاهووو Described

Wiki Article

نسخهٔ سوم ایمیل یاهو نیز در اکتبر سال ۲۰۱۰ منتشر شد که ایمیل یاهو (بتا) نام گرفت،[۲۵] که شامل طراحی جدید، بهبود عملکرد، قابلیت جستجو و یکپارچگی بهبودیافته در فیس‌بوک بود.[۲۶] در ماه مه ۲۰۱۱، تست بتا برای نسخهٔ جدید متوقف شد و همین نسخه ادامه یافت.[۲۷]

نحوه کار با مجیک هم خیلی ساده است که میتونید در همون جایی که اون رو پیدا و دانلود میکنید توضیحاتی هم در رابطه با اون ببینیند .

یاهوی من، به کاربران یاهو اجازه می‌دهد بر روی یک صفحه ویژگی‌های مورد علاقهٔ خود را پیدا کنند.[۳۱] اخبار[ویرایش]

Normally, this app operates fine. At this moment, the most important challenge is each and every time I delete an e-mail that I'm taking a look at, the app crashes and closes. I've already uninstalled and reinstalled it, fixed it for perhaps 10 minutes, after which it began all over again.

در اوایل سال ۲۰۱۲، پس از انتصاب اسکات تامپسون به عنوان مدیرعامل جدید، شایعات زیادی دربارهٔ اخراج بزرگان یاهو به وجود آمد. در ۴ آوریل ۲۰۱۲، یاهو اعلام کرد که قطعاً ۲۰۰۰ نفر از کارمندانش را (حدود ۱۴٪ کارمندانش را) اخراج خواهد کرد.

در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۱۲، یاهو در یک مصاحبهٔ مطبوعاتی رسماً اعلام کرد که اسکات تامپسون برکنار شده‌است و هم‌اکنون راس لوینسون جایگزین اوست.

این بدبختم نمی دونه اونجا چه کاسه ای زیره نیم کاسست(همینه که هست)

Additionally, it lets buyers to post photographs from their accounts or from their cameras to most widely made use of blog site companies. The end result is usually that an ever-increasing variety یاهووو of bloggers are frequently publishing images from their Flickr accounts. ↑

توی یک چشم به هم زدن خانوم راه و چاهو یاد می گیره (چطور شد)

سرمایه گذاری در بازار خودرو + اخبار و رویدادهای مربوط به خودرو

در آن زمان یاهو میتوانست گوگل را با یک یا دو میلیارد دلار بخرد (گوگل در حال حاضر بیش از صد میلیارد دلار ارزش دارد و یکی از بزرگترین شرکت های فناوری است که خدمات بسیار متنوعی ارائه میدهد.) اما مدیران یاهو ترجیح دادند اینکار را نکنند و علت را هم گران بودن مبلغ پیشنهادی عنوان کردند.

[۲۲] دسترسی به عکس‌ها و ویدئوهای فلیکر، نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارد. تنها کسانی در فلیکر امکان اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو را دارند، که در فلیکر حساب کاربری ایجاد کرده باشند. برای تلفن‌های همراه، با استفاده از نرم‌افزار (اپلیکیشن) که مخصوص سیستم عامل اندروید و ویندوز فون ۷ تلفن همراه است، به کاربران فلیکر در تلفن همراه هم امکان استفاده از این امکانات داده شده‌است.[۲۳] بازی‌ها[ویرایش]

که اگه علاقه داشتیت میتونم بگم از کجا میشه فهمید که روی سیستمی که روش ای دی بالا میدید ویرس داره یا نه

یاهو در سراسر دهه ۱۹۹۰ به سرعت بزرگ شد. یاهو به محبوب‌ترین جستجوگر اینترنت تبدیل شد و رشد فوق‌العاده‌ای داشت. قیمت سهام یاهو سر به آسمان کشید؛به‌طوری‌که در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۰۰، قیمت هر سهم یاهو به ۱۱۸٫۷۵ دلار رسید.

Report this wiki page